duminică, 22 mai 2011

Sa incercam sa-i caracterizam pe G & M

5 comentarii:

  1. Incep eu prima:

    1.Sunt in stare sa-ti ia si ultimul banutz...stiti voi moneda aia "1 ban".Nu le mai ajung!!! Va aduce-ti aminte cum socotesc ei banutii? cursul valutar il fac singuri

    2.M este o isterica si o pupincurista

    3.G este un frustrat sexual,,un mincinos,lingusitor.Sfatul meu este sa nu-i spuneti detalii din viata voastra intima sau despe ce se petrece in camera voastra de chat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.Foarte adevarat.Asa a fost intotdeuna la ei:cursul valutar dupa ureche.La studioul care am fost eu inainte de a trece pe la ei dadeau banii in plic cu detalii care includeau: curs valutar LA ZI si plata detaliata pe fiecare site..frumos nu?:)
    2. De acord si cu punctul 2.Are probleme cu relationarea.Habar nu are sa se comporte , sa medieze, sa rezolve comflicte sau probleme,creierul ei are un nume:George:) ea este mulajul lui si atat, no personality.
    3.Oh yes:) eu as spune intr-un cuvant COMPLEXAT pe toate planurile,numai un om nesigur, nefericit si nemultumit se comporta ca el.E tiparul perfect al parvenitului societatii de consum in care traim.Nimic nu te poate uimi indeajuns in ceea ce il priveste .De ce? Pentru ca prostia nu are limite, este infinita:)

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu o intrebare exista o pers de sex masculin in studio la ei ? dc intreb : pentru ca se specifica foarte clar si evidentiat pe site-ul lor ca in incinta studioului nu are voie nici un barbat .

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna, Voi incerca sa raman anonima,nu as dori ca identitatea mea sa fii facuta publica. Sunt o fosta fata norocoasa,sa fiu sincera niciodata nu m-am considerat o fata norocoasa(FN),norocul ti-l faci singur,nu cu ajutorul unui studio de vc....